Kaisi Yeh Yaariaan 51. Bölüm Türkçe Altyazılı

8 comments:

  1. Ohhh yeni bölüm 😍😍

    YanıtlaSil
  2. Offff yine harika bir bölümdü. Dhruv'u çok seviyorum ben yaaa. Herkesde birbirini yanlış anlıyor hastalık olmuş resmen. Artık iki hafta sonra felan 52.bolumde gorusuruz:):):) Çeviri için gerçekten teşekkürler ama baya bekledik yanii değil mi bari önceki sistem gibi üç günde bir atabilseniz tadindan yenmeez ama çeviri siz yapıyorsunuz değil mi!:):)

    YanıtlaSil
  3. Mübarek günün bitimind yani kandilin bitiminde yazıyorum. Hem yarın tatil. Şöyle bizi şasırtsanız da birkaç bölüm gelse hani ödül olur.:):):) Çok da mutlu oluruz. Zaten erteyi bu hafta full sınav haftam çok güzel olurdu. Duygu sömürüsü için yazmïyorum. Sadece dizinin fanatiki olduğum için bir öneri bir dilek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dizinin fanıyım bence çok güzel ama dizi çok uzun daha çeviriler var keşke hemen çeviriler olsa da okul başlamadan daha çok izlebilseydim.

      Sil
  4. Ne zaman gelecek yeni bölüm??

    YanıtlaSil
  5. Ben çeviriye yardımcı olmak istediğimi söyledim ama hiç bir yanıt alamadım.

    YanıtlaSil
  6. Ya arkadaşlar siz nasıl izleye biliyorsunuz bende sorekli erur veriyor bunun hakkında bilgisi varsa bana cevap yazabilirmi.🤗

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates