Kaisi Yeh Yaariaan 50. Bölüm Türkçe Altyazılı

26 comments:

  1. Çeviri için çok teşekkürler. Biraz daha hızlı çeviremez misiniz? Çok heyecanlı lütfeen bekleyemiyorum

    YanıtlaSil
  2. Evet ya bolümler cok gec geliyor inşallah hızlanır ceviriler kolay gelsin��

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir dizi bölüm bitiyor ve hevesim kursağımda kalıyor. Önceden üç günde bir altyazı gelirdi. Şimdi haftda bir geliyor. Benim nazarım değdi herhalde. Çünkü ben izlemeye başlyınca böyle oldu:):):) Neyse çeviri için teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  4. Lütfeen biraz hızlı çevirin

    YanıtlaSil
  5. Ceviri yapılmıyor resmen

    YanıtlaSil
  6. Evet neden çeviriler gelmiyor

    YanıtlaSil
  7. Yeni bölüm??? Benim anlamadığım bir şey var. Genel olrak konuşuyorum. Çevirmen camiası için . Devamlı işimiz zor emeğe saygı sloganları ile konuşuluyor. Ki sonuna kadar burada haklılar. Emeğe saygımız sonsuz. Madem yavaş geliyor o zmaan üç dizinin birden çevirisi yapılacağına hani en çok tutulanın ki yapılsa çeviriler hızlansa sonra diğeri derken bir diğeri bitse sizce harika olmaz mı? Ben blog sayfası için de şunu diyorum.Anladığım kadarıyla tek kişi dizilerin çevirisni yapıyor. Madem bu kadar böleceğinize tek yere odaklansanız yada çeviri takvimi olsa daha iyi olmaz mı? Düşündüğümden diyorum. Hem bu kadar da yorulmazsınız ama bu benim fikrim tabi. Katılırsınız ,katılmazsınız bilemem:) Sonuç olrak çeviri ne zaman gelir???

    YanıtlaSil
  8. Evet en çok istenilen diziye odaklanılması mantıklı o da zaten belli Kaisi Yeh Yaariaan. Çeviri o kadar yavaş ki böyle giderse bu dizinin sonu hiç gelmeyecek. Çevirmenin emeğine sağlık ama bu kadar da yavaş olması gerçekten çok üzücü

    YanıtlaSil
  9. Aynen diziden keyif anlamıyorum artık araya çok zaman giriyor lütfen hızlı çevirin

    YanıtlaSil
  10. Aynen diziden keyif anlamıyorum artık araya çok zaman giriyor lütfen hızlı çevirin

    YanıtlaSil
  11. Aynen son bes bölümü izlemedim keyif alamiyorum çünkü zevkli olmuyo izlemek

    YanıtlaSil
  12. Yeni bölüm????? :(:(:(

    YanıtlaSil
  13. Lütfen bölüm çevirisi gelsin artık ...

    YanıtlaSil
  14. Dizinin çevirisi durdu da benim mi haberim yok???

    YanıtlaSil
  15. Neden çeviri yapılmıyor

    YanıtlaSil
  16. Lütfen bir cevap verebilir misiniz:)?

    YanıtlaSil
  17. Çeviriyi geçtim bir cevap da mı vermek yok:(:(:(

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar yeni bölümü yetiştirebilirsem bugün yükleyeceğim kısmetse. İşten ötürü çeviriler biraz gecikiyor ama bir düzene sokacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler lütfen artık düzenli olarak ve hızlı bir şekilde devam etsin. Emeğinize sağlık

      Sil
    2. Ingilizce subtitle dan mi hintceden mi ceviriyorsunuz?

      Sil
    3. Ingilizce subtitle dan mi hintceden mi ceviriyorsunuz?

      Sil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates