Kaisi Yeh Yaariaan 49. Bölüm Türkçe Altyazılı

9 comments:

  1. Şükür kavuşturana. Bir hafta sonra yeni bölüm. Uyumadığım için daha şükrediyorum. Bir baktım yeni bölüm. İnşaallah yarında gelir:):):)(Hafta sonudur diue diyorum):)

    YanıtlaSil
  2. Çeviri için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  3. Merak ettimde bu diziyi sadece siz tek kişi mi çeviriyorsunuz yoksa hani bir topluluk şeklinde mi? Bazı hint dizi siteleri her gün bir bölüm çeviri yapıyorlar büyük platformlar siteler. Sizin blog sayfasını tabi ki de küçümsemiyorum. Sadece merak ediyorum. Çünkü gözlemlediğimce bu dizinin çevirisi üç günde bir oluyordu galiba ara bir hafta olunca merak etmiştim tabi insanlık hali herkesin derdi var ama ne yapayım ben de merak ediyom çünkü sürüsüyle hint dizisi izliyorum farklı farklı sitelerden de onun için yani:(yanıyom yanıyom ing dilini öğrenmediğime yanıyom. Ahh ahh bizde bileydik dil de çorbada tuzumuz olurdu destek olurduk ama nerde.. İnşaalah yanlış anlaşılmam saygım çevirmenlere sonsuzsonsuz. Çünkü merak edip bir dixi çevirisi ne kadar sürüyor diye araştırma yapmıştım...:)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım bir kişi çeviri yapıyor yani yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
  5. Yeni bölüm ne zman gelirgelir, acaba???:(:(

    YanıtlaSil
  6. Yeni bölüm yarın yüklenecek inşallah arkadaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğinize sağlık çeviri için çok teşekkürler keşke yanınıza birini bulabilseniz dizi çok ama çok yavaş gidiyor ve biz meraktan ölüyoruz lütfen buna bir çözüm bulun.

      Sil
  7. Ya arkadaşlar biliyomusunuz bu manik çok oldu ne kadar olsada hep nandinin yanında bu film böyle bitemez çok aptalca bir film olmuş ama güzel bir film hala izliyorum😉

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates