Kaisi Yeh Yaariaan 48. Bölüm Türkçe Altyazılı

12 comments:

  1. Allah'ım bir dizi bu kadar mı güzel olur. Dayanamadım youtubedan ilerki bölüm sahnelerine baktım. Dizi daha da güzelleşiyor. Çeviri yapanyapan kişinin emeğine sağlık. Dizi on numara beş yıldız. Hiç hint dizisinde bu kadar gençleri izlememiştim hatta daha güzel oluyormuş. Dhruv çok masum yaa ben bu çocuğa ilerde çok üzülcem. Manikle Nandini olsun ama ahh şu ikinci erkek sendromu. Ona da çözüm bulmuşlar bu dizide neyse spoiler olmasın. Çevirilerini her daim bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
  2. Acaba çeviri takvimi gibi bir şey yapmanız mümkün mü? Ya da müsait oldukça yani zaman buldukça mı çeviri yapıyorsunuz. Merak ettim. Diznin büyük fanıyım da her gün bu sayfaya en az beş kez girip çıkıyorum. Nasıl kayıt olunacağını ya da blog sayfalarına üye olunuyor mu onu da bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Dizinin devamı gelecek dimi???:(:( Çok büyük fanıyım. Keşke tüm herkes farketse bu diziyi de hemen çevrilse:)

    YanıtlaSil
  4. Allah'ım niye gelmiyor bu bölümler ve çeviriler:(:( Biri sesimi duysun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşiniz vardır çeviri gelmiyordur, sizinde sıkıntılarınız vardır anlıyorum. E azından çevirisi gelecek mi? Onu biliyim nolur:(

      Sil
  5. Yarın yeni bölüm eklenecek kısmetse Rmys Zngn.

    YanıtlaSil
  6. Ohhh bu haberi duyduğuma çok sevindim. Sınavlar da yeni bittiydi ödül olacak valla kısmetse:)

    YanıtlaSil
  7. Delicesine bekliyorum. İlk defa bir hint dizisini bu kadar sıkılmadan heyecanla bekliyorum. Çünkü genellikle yarıda bırakıyordum ama bu dizi benim içinçok farklfarklı aşırı severek izliyorum. Çiftler on numara beş yıldız. Çevirmenimizde bir o kadar değerli çünkü bu diziyi çeviren tek yer burası. Çevirmenle gurur duyuyorum. Keşke daha çok insan fark etseetse ve çeviriler de çabuk gelse. Ama elden ne gelir beklicez. Zor iş sonuçta emek var saygım sonsuz:):):)

    YanıtlaSil
  8. Valla bir bölüm yorumunda nirvanaya ulaşacağım. Artık ne diyeyim inşaallah hafta sonu süprizi olur da birkaç bölüm birden gelir İNŞAALLAH. Sabah akşam sayfayı ziyaret ede ede sık kullanılarda ilk sırayı aldı sayfanız:)Bıkmadım yorum yapmaktan:) Heee bu kadar yorum yazmamdan rahatsız oluyor iseniz lütfen söyleyin ona göre dikkat ederim, hiç alınmam:) Bunu da belirteyim dedim:)

    YanıtlaSil
  9. Yeni bölüm gelmeyecek mi?:(:(

    YanıtlaSil
  10. Harika bi dizi yavaş yavaş izlemeye çalışıyorum bitmesin diye ama olmuyo çevirenin eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. Mükemmmmmeelll dizi yaa utku bey biraz hızlı lütfen çokk teşekkürler herşey için

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates