Kaisi Yeh Yaariaan 40. Bölüm Türkçe Altyazılı

14 comments:

  1. emegi gecen tüm arkadaslarin yüregine emegine saglik.Harika bi sayfa olusturmusunuz.bu dizi mükemmel.yaklasik 10 arkadas bu sayfaya baglandik.dileriz devami gelir.Emekleriniz icin tekrar tessekkürler.
    bölümleri hangi aralikta sayfaya ekliyorsunuz.sorun olmassa cevaplarsaniz seviniriz.
    iyi calismalar dileriz.EYSAN.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eysan Hanım. Rica eder biz teşekkür ederiz. Günde bir bölüm ekliyoruz. Tabii izlenme oranı çok düşük. Arkadaşlarınızı davet etmenize çok sevindim. Grubumuza da bekleriz inşallah. :)
      https://www.facebook.com/groups/536206376750300/

      Sil
  2. Merhabalar kolay gelsn.Uzun süredir beklediğim dizi çevrilmiş gerçekten emeğinize sağlık..Bugün 41 gelir mi sabırsızlanıyorum lütfen gelsin saat kaç gibi gelir��

    YanıtlaSil
  3. Lütfen yeni bölüm ekleyin lütfen :)

    YanıtlaSil
  4. Selam Utku Bey.Cevabiniz icin tessekkürler.Malesef grubu dahil olamiycam Face kullanmiyorum.Ama arkadaslarima ileticem tabiki.Biz izlemeye devam ettikce izlenme oraninida yükselticez insallah.KOLAY GELSIN

    YanıtlaSil
  5. Yeni bölüm birazdan geliyor arkadaşlar. Teşekkürler hepinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ben bu diziyi izlemek istiyorum ama açılmıyo yardımcı olurmusunuz

      Sil
  6. Harika bir dizi daha önce orijinal izliyordum cevirmenize çok sevindim umarım cevirmeye devam edersiniz elinize emeğinize sağlık iyi calışmalar☺😃

    YanıtlaSil
  7. Cok tesekkurler harika bir dizi cevirileridort gozle bekliyoz emeginize saglik...

    YanıtlaSil
  8. Twitterdan izliyorum burdan tekrar izliyorum umarim ceviriler boyle devam eder saglik ve sihhatle İnsallah

    YanıtlaSil
  9. Acaba videoları hangi siteden alıyorsunuz bazı yerler kesik ben bu linkini attığım sayfadan izlemiştim hiç bir yeri kesik değil rica etsem bu sayfadan alsanız videoları Youtube de kesik oluyor ses felan gelmiyor eğer oradan alıp altyazın ekliyorsanız ama bu sitede kesik değil
    http://www.oldvidz.xyz/mtv-kaisi-yeh-yaariaan-episode-40/

    YanıtlaSil
  10. Görüntü kalitesi düzelmiyor mu acaba

    YanıtlaSil
  11. 2.50 de baslayan sarkinin adini soyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates